Сăutare:Raport de monitorizare a presei online în campania electorală
Raport API | Puține dintre site-urile online monitorizate au avut o politică editorială echilibrată în campania electorală
Mai multe portaluri de știri din Republica Moldova s-au manifestat ca surse de agitație electorală, iar politicile de denigrare a anumitor concurenți și de promovare a altora continuă, constată cel…
-
24 Iunie 2021 12:25
Raport API: Evenimentele electorale sunt mediatizate preponderent prin intermediul știrilor
Evenimentele electorale sunt mediatizate preponderent prin intermediul știrilor, iar cele mai multe materiale care au vizat direct sau indirect alegerile și campania electorală au publicat Noi.md și…
-
15 Iunie 2021 17:40
Raport | Unele portaluri au continuat să facă partizanat în campania prezidențială
Caracterul editorial partizan al unor portaluri în actuala campanie prezidențială s-a manifestat în continuare prin frecvența publicării articolelor de promovare a unor candidați, pe de o parte,…
-
04 Noiembrie 2020 19:04
Contextul de prezentare a diferitor candidați denotă partizanatul unor portaluri, raport
Cei șase candidați și cele două candidate la funcția de președinte au apărut în calitate de protagoniști și protagoniste ale materialelor cu caracter electoral în proporții diferite. În materialele…
-
28 Octombrie 2020 17:04
OPINIE | Discriminarea clară a unor candidați demonstrează cât de mare este miza alegerilor
Faptul că unele portaluri, discriminează foarte clar unii candidați și unele candidate în această campanie electorală demonstrează o dată în plus cât de mare este miza acestor alegeri, pe de…
-
21 Octombrie 2020 18:57